خبر

اگر به دنبال خرید خانه در مرکز شهر لنگرود هستید، املاک آرمان خرید این واحد را به شما پیشنهاد می کند.


به طور کلی آپارتمان به صورت دو طبقه می باشد که در هر طبقه آن یک واحد قرار دارد و ملک مورد نظر در طبقه اول است. اگر خانه ای با فضای باز مورد پسند شماست، این واحد موردی ایده آل برای شما می باشد. آشپزخانه، قسمت نشیمن و پذیرایی این خانه دارای فضایی دلباز می باشد که فضایی کافی را برای شما به جهت چیدمان مبلمان و وسایل موردنظرتان فراهم می کند. در آشپزخانه دلباز این خانه گاز رومیزی و هود تعبیه شده است. کابینت ها از نوع ام دی اف می باشد. قسمت پذیرایی این خانه از نورگیری مناسبی برخوردار است. هر دو اتاق خواب دارای کمد دیواری است. ورودی هر واحد نیز به صورت جدا می باشد.

https://amlakarman.com/property-location/chamkhaleh-road-apartment-and-house/

امکانات این واحد شامل موارد زیر است:

https://amlakarman.com/property-location/otaghvar-apartment-and-house/

سرویس گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور

آیفون تصویری

بالکن

انباری

سرویس ایرانی و فرنگی

پارکینگ اختصاصی

سند تک برگ

سقف کناف و نورپردازی


لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.


شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.


جزئیات

شناسه ملک: 6440 مساحت ملک (مترمربع): 111 مترمربع

اتاق ها: 2 قیمت کل (تومان): 2 میلیارد و 700 میلیون

سال ساخت: 1395 وضعیت: برای فروش

تعداد کل طبقات: 2 تعداد واحد در هر طبقه: 1

نوع زمین: مسکونی وضعیت سکونت: سکونت مستاجر

قیمت هر متر مربع (تومان): 24000000


امکانات

آیفون تصویری

اپن آشپزخانه

پارکینگ

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

داکت اسپلیت

راه جدا

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

گاز رومیزی

هود


نمای ساختمان

سنگ


تعداد بازدید : 125
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 اسفند 1401 توسط بهار

پاکسازی پوست به چه معناست؟

از بین بردن سلول های مرده پوست و آلودگی های محیطی از روی پوست پاکسازی پوست نامیده می شود. انجام این روش سلامت پوست را تضمین می کند و باعث شادابی و طراوت آن می شود. پاکسازی پوست با از بین بردن لایه های پوست، چربی و گرد و غبار از روی پوست نیز از بروز آکنه و جوش های سرسیاه جلوگیری می کند.


چرا باید پوست خود را تمیز کنید؟ متخصص پوست

پوست انسان دارای غدد چربی در لایه های زیرین است. روغن ترشح شده توسط این غدد از طریق کانال های باریکی به سطح پوست می رسد که از طریق منافذ کوچک روی سطح پوست به سطح پوست می رسد و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. حال اگر این منافذ به دلایلی از جمله آلاینده هایی مانند گرد و غبار بسته شوند، پوست صورت نه تنها درخشندگی و شادابی خود را از دست می دهد، بلکه جوش ها نیز ظاهر می شوند. پاکسازی پوست به حذف سلول های مرده از سطح پوست کمک می کند و در نتیجه به باز شدن کانال های چربی کمک می کند.


صورت خود را در خانه بشویید

همانطور که گفتیم، یکی از ارزان ترین راه ها برای حفظ سلامت و درخشندگی پوست، تمیز کردن آن در خانه است. برای شروع تمیز کردن پوست صورت در خانه، به یک سری اقدامات لازم نیاز دارید که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

شستن صورت: اولین و مهمترین مرحله برای تمیز کردن پوست صورت، شستن صورت است. این عملکرد از دو جهت به پوست کمک می کند، اول کثیفی ها، کرم ها و لوازم آرایشی که قبلا استفاده شده را از صورت پاک می کند و باعث نمی شود پوست آن را بپوشاند و دوم اینکه به پوست حالت ارتجاعی می دهد. شما در حال تهیه مجموعه ای از غذاها و ماسک هایی هستید که از آنها استفاده خواهید کرد. قبل از شستن صورت، خوب است موهای پشت سر را جمع کنید و با استفاده از محصولات آرایشی معمولی یا شیر پاک کننده، بقیه مواد آرایشی را از روی پوست پاک کنید، سپس شستن صورت با ژل مهم است. برای پوست های چرب) یا کرم پاک کننده (مناسب برای پوست های خشک) و با آب فراوان بشویید. بهتر است ابتدا پوست خود را با آب سرد بشویید و سپس بخشی از شستشوی پوست خود را با حرکات دایره ای روی پوست خود بمالید و آب را جذب کنید و ضربه های کوچکی روی پوست صورت خود از جمله پاکسازی انجام دهید. حوله، آب اضافی در بدن صورت خود را بشویید

تهیه مواد لازم برای پاکسازی صورت: برای پاکسازی صورت به بخار آب، لایه بردار و ماسک طبیعی نیاز دارید، پس بهتر است مواد را از قبل آماده کنید.


پاکسازی صورت با بخور آب

اگر به طور منظم این کار را انجام دهید، آب داغ می تواند منافذ مسدود شده پوست شما را باز کند و ناخالصی های باقی مانده در آنها را از بین ببرد.

برای بخور، قوری یا قابلمه کوچکی را از آب پر کنید و بگذارید کاملا بجوشد، وقتی آب شروع به تبخیر کرد، قابلمه را از روی اجاق گاز بردارید و روی سطح صافی قرار دهید و سرتان را با حوله بپوشانید. صورت خود را در جهت بخار دراز کرده و نگه دارید، مراقب باشید صورت خود را در کنار ظرف آب داغ قرار ندهید تا پوست نسوزد. 15 دقیقه در این حالت بمانید تا صورتتان کاملا بخار شود و منافذ پوست تمیز شوند سپس با یک حوله تمیز صورت خود را خشک کرده و از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر از این روش پاکسازی صورت، باید این کار را حداقل دو بار در هفته تکرار کنید.


پاکسازی پوست صورت با قدرت لایه برداری شکر

شکر را می توان به عنوان یک لایه بردار طبیعی استفاده کرد. برای این منظور فقط با استفاده از مخلوط کن برقی دو قاشق غذاخوری آرد را آسیاب کرده و در ظرفی بریزید سپس مقداری آبلیمو و دو قاشق غذاخوری آب اضافه کنید تا خمیر نهایی به صورت خمیر درآید. می توانید این خمیر را روی نواحی مختلف صورت خود مانند بینی، چانه، صورت و غیره بمالید. که می خواهید لایه برداری کنید، با حرکات دایره ای و آهسته به مدت پنج دقیقه. سپس صورت خود را با آب سرد بشویید و پس از خشک شدن با یک حوله نرم از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. برای نتیجه بهتر می توانید این کار را هفته ای یکبار انجام دهید.


صورت را با استفاده از لیمو تمیز کنید

اسید سیتریک موجود در لیمو یک لایه بردار طبیعی پوست است که می تواند منافذ پوست را باز کند و چربی اضافی پوست را از بین ببرد. برای استفاده از آب لیمو به عنوان یک پاک کننده قوی پوست صورت، آب لیموی تازه را تهیه کرده و روی پوست بمالید، صورت را به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید، سپس با آب ولرم بشویید و پس از خشک کردن پوست صورت با یک حوله تمیز، یک کرم نرم بمالید. مرطوب کننده برای نتیجه بهتر این روند را یک روز در میان تکرار کنید.


با استفاده از تخم مرغ پوست را تمیز کنید

سفیده تخم مرغ در پیشگیری و درمان منافذ مسدود شده بسیار موثر است. مواد مغذی موجود در سفیده تخم مرغ پوست صورت را جوان و جوان می کند و منافذ را کاهش می دهد که باعث زیبایی و صافی پوست می شود. آموزش فیشیال صورت

برای اینکه خود را در مورد فواید ماسک سفیده تخم مرغ متقاعد کنید، سفیده تخم مرغ را بزنید تا کف کند و در یخچال بگذارید و بعد از ده دقیقه آن را با آب نصف لیمو مخلوط کنید و روی صورت خود بمالید. این مخلوط را روی صورت خود بمالید و بگذارید خشک شود، سپس صورت خود را با آب گرم بشویید، با یک حوله تمیز و نرم خشک کنید و سپس مرطوب کننده خود را بمالید. از این ماسک طبیعی یک یا دو بار در هفته استفاده کنید و ببینید که چگونه روی پوست شما کار می کند.

همچنین می توانید یک ماسک سفیده تخم مرغ دیگر را با مخلوط کردن یک قاشق پودر بادام زمینی با یک قاشق عسل و سفیده تخم مرغ درست کنید تا خمیر غلیظی به دست آید.به عنوان لایه بردار یا اسکراب پوست روی صورت خود بمالید، این خمیر روی پوست باقی می ماند تا زمانی که خشک شود. سپس آن را با آب گرم بشویید و از مرطوب کننده استفاده کنید. از این ماسک لایه بردار و طبیعی می توانید یک یا دو بار در هفته استفاده کنید.


با استفاده از عسل پوست را تمیز کنید

عسل یک ماده طبیعی است که از طرق مختلف برای پوست مفید است. این ماده علاوه بر اینکه در پاکسازی منافذ مسدود شده پوست صورت موثر است، ترشح غدد چربی را تنظیم می کند و پوست را آبرسانی می کند و همچنین منافذ پوست را کوچک می کند.

ساده ترین روش استفاده از عسل این است که یک قاشق غذاخوری روی پوست بمالید و بگذارید ده دقیقه بماند، سپس پوست را بشویید یا یک قاشق غذاخوری دارچین را در دو قاشق غذاخوری مخلوط کنید، سپس یک قاشق غذاخوری عسل را اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید. روی پوست بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند سپس با آب گرم بشویید. می توانید هفته ای یک یا دو بار از این ماسک برای پاکسازی منافذ پوست خود استفاده کنید.

همچنین می توانید از مخلوط ماست، عسل و روغن زیتون برای پاکسازی پوست صورت و سفت کردن منافذ پوست استفاده کنید، با ترکیب یک قاشق عسل، یک قاشق روغن زیتون و دو قاشق ماست. آن را روی صورت بمالید و حدود 15 دقیقه نگه دارید و صورت را بشویید.


با استفاده از جو دوسر پوست را تمیز کنید

یکی دیگر از مواد طبیعی که به کنترل چربی و باز کردن منافذ پوست کمک می کند، بلغور جو دوسر است. بلغور جو دوسر همچنین می تواند به عنوان یک لایه بردار ملایم عمل کند. برای استفاده از جو دو سر به عنوان پاک کننده پوست، سه قاشق غذاخوری جو را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بجوشانید و به مدت 15 دقیقه روی صورت خود بمالید، سپس با یک پارچه مرطوب پاک کنید و سپس صورت خود را با آب سرد بشویید. و صورت خود را با یک حوله نرم خشک کنید و سپس از مرطوب کننده استفاده کنید. از این ماسک دو بار در هفته استفاده کنید تا اثرات مثبت آن را مشاهده کنید.

پاکسازی پوست با جوش شیرین


جوش شیرین یک لایه بردار طبیعی عالی برای از بین بردن سلول های مرده پوست و باز کردن منافذ پوست است. همچنین این ماده می تواند PH پوست را متعادل کرده و به جوانسازی و شادابی پوست کمک کند.

می‌توانید با ترکیب دو قاشق چای‌خوری جوش شیرین و یک قاشق چای‌خوری آب، یک خمیر لایه‌بردار طبیعی درست کنید و به‌صورت دورانی روی پوست‌تان بمالید و بگذارید ۵ دقیقه روی پوستتان بماند و سپس صورت‌تان را با آب گرم بشویید. هفته ای یکبار از این ماسک لایه بردار استفاده کنید و اثرات شگفت انگیز آن را ببینید.

همچنین می‌توانید از دو قاشق چای‌خوری جوش شیرین، پنج قاشق چای‌خوری عسل، یک قاشق چای‌خوری پودر دارچین و نصف قاشق چای‌خوری آب لیمو برای تهیه ماسک استفاده کنید. در این صورت این پودر را روی پوست خود بمالید و بگذارید 5 دقیقه بماند و سپس بشویید. برای بهترین نتیجه، یک یا دو بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.


نکات مهم برای تمیز کردن پوست در خانه

همانطور که گفتیم تمیز کردن پوست در خانه می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند، اما برای جلوگیری از عوارض احتمالی مانند حساسیت پوستی، خشکی، آکنه های ریز، پوست چرب و ... بهتر است به نکات زیر توجه کنید. :

قبل از تمیز کردن، حتما دست های خود را با آب و صابون بشویید.

قبل از تمیز کردن صورت، هرگونه آرایش یا آلودگی را از روی صورت خود پاک کنید.

مراقب باشید بیشتر از حد معمول از ماسک های لایه بردار استفاده نکنید.

پس از استفاده از هر ماسکی صورت خود را با آب داغ نشویید.

برای خشک کردن پوست صورت، حوله را روی سطح پوست نکشید، بلکه با حرکات ملایم پوست را خشک کنید.

همیشه بعد از پاکسازی پوست از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.


اخرین حرف

لایه برداری از بین بردن سلول های مرده و آلودگی های محیطی از لایه بیرونی پوست است. این کار معمولا برای شادابی و شفاف نگه داشتن پوست و جوانسازی آن انجام می شود. لایه برداری پوست در خانه یکی از ارزان ترین روش هایی است که می توانید به طور منظم انجام دهید و از نتایج شگفت انگیزی برخوردار شوید. بهتر است قبل و در حین لایه برداری دستورالعمل های بالا را رعایت کنید و با توجه به نوع پوست خود از یکی از روش های بالا استفاده کنید.


تعداد بازدید : 40
نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 12 بهمن 1401 توسط بهار

متن آهنگ نفس بکش که من از این غریبه ها میترسم امین بانی

رسیده بغــض کشنده تــ🎼ـو 🎼

🎼گلــ🎼ـوله خـــورده به خنده تـــو

چــ🎵ـــــی میشه حــ𝄞ـــال منی که زندم⋯

بــــه عشق قـ🎵ــــلب تپــــــنده تــــــوPic

چه بی صــــــ🎵ــدا تو چه بـــــی صـــ𝅘𝅥𝅯ـــدا مــــن

بـــــــگو گـــــــناه تــ𝅘𝅥𝅯ـــو بوده یا مــن

که رد خـــــ𝅘𝅥𝅯ـــونت رسیده تا مـــن

𝅘𝅥𝅯بیا و بــــرگــرد دوباره با مـــــ🎵ـــن⋯

نفــــ𝅘𝅥𝅯س بکــ𝅘𝅥𝅯ــــش که مـــن از این غریبـ𝄞ـــه ها میـــترسمMusicdel | موزیکدل

دانلود اهنگ نفس بکش که من از این غریبه ها میترسم امین بانی MP3 - موزیکدل

از این ســــ♫ــکوت از این صــ𝄞ـــدا از آدما میـ𝄞ــــترسم

نفس بــــکش که من از این غریــــ𝄞ــبه ها میترسم

از این سکوت از این صدا از آدمـــ♫ــا میترسم

دلم گرفـــ♬ــــت تو جای من غم مـــــ♫ــنو بگو به شـــ♬ــهر

چکیده خــــ𝄞ــون آسمون رو صورت غروب شـ♬ـــــهر

پرنده شــ𝄞ـــــو منو بـ♬ــــبر از این شـــــب ستاره کــ♬ــــش

منو بــــــبر به خلوتـــ♫ــت منو ببـــ♫ــــر به حـــ♫ــال خوش


https://musicdel.ir/single-tracks/200278/


تعداد بازدید : 1216
نوشته شده در تاريخ دوشنبه 10 بهمن 1401 توسط بهار

نیکی کریمی کیست؟ در این مقاله می‌خواهیم به معرفی یکی از هنرمندان برتر ایران بپردازیم که لیست بلندبالایی از افتخارات را در طول 33 سال فعالیت خود کسب کرده است. این هنرمند به همراه ابوالفضل پورعرب، جزو ستارگان سینمای ایران در زمان پس از انقلاب شناخته می‌شوند. اما آخرین خبرها از او چیست؟ در ادامه با ما باشید تا به معرفی این زن توانا و آخرین اخبار او بپردازیم.


بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی کیست؟ از جمله هنرمندانی ایرانی که در دهه 50 شمسی متولد شده است، می‍توان به نیکی کریمی اشاره کرد. این فرد تاکنون در نقش‌های متعددی بازی کرده است و فعالیت‌های او بعد از انقلاب اسلامی شروع شده است. به طور خلاصه در مورد مشخصات این هنرمند می‌توان گفت:


نام و نام خانوادگی: نیکی کریمی،

تاریخ تولد: 19 آبان ماه سال 1350،

محل تولد: وی در تهران، ایران متولد شده است،

شروع فعالیت: او از سال 1368 تاکنون مشغول به فعالیت می‌باشد،

همسر: او تاکنون ازدواج نکرده است و فرزندی ندارد،

این هنرمند در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمده است که برادر او خشایار و خواهرش نازنین نام دارد. در مورد تحصیلات ایشان جالب است بدانید او دبیرستان را در رشته تجربی به اتمام رسانده و سپس در رشته طراحی لباس از آمریکا تحصیل کرد. اما با انصراف از این رشته، برای بازی در فیلم پری در سال 1371 به ایران بازگشت.


تاکنون لیست بلند بالایی از افتخارات هنری برای این بازیگر ثبت شده است. از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم سن‌سباستین در سال 1371، کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن، قرار گرفتن در لیست 30 زن زیبای جهان از نظر وبگاه بازنت اشاره کرد. در ادامه با ما باشید تا به صورت کامل راجع به افتخارات او نیز صحبت کنیم.جوان ایرانی (irjavan.com)


عکس نیکی کریمی

اصالت اصلی این هنرمند به تفرش بازمی‌گردد. جایی در استان مرکزی در ایران. هرچند از کودکی در فعالیت‌های هنری مشغول بود، اما اولین نقش خود را در سن 18 سالگی برای بازی در فیلم وسوسه با کارگردانی جمشید حیدری دریافت نمود. با این حال بسیاری از افراد، اولین نقش رسمی و حضور جدی او در عرصه بازیگری را مربوط به فیلم عروس در سال 1369 می‌دانند که به کارگردانی بهروز افخمی ساخته شده است.


اولین افتخار ثبت شده برای این هنرمند، مربوط به فیلم‌های سارا و پری است که در سال 1371 ضبط شدند. در این زمان او توانست بهترین بازیگر زن در جشنواره بین المللی سن باستین را به خود اختصاص دهد. این جایزه در سن 21 سالگی به او اعطا شد و این نشانگر مهارت بالای این هنرمند و درخشش او در زمینه بازیگری است. یکی از عوامل پیشرفت این هنرمند، همکاری او با کارگردانی به نام تهمینه میلانی است. پس از چند رشته فیلم با کارگردان‌های مختلف، او توانست با بازی در فیلم 2 زن، در غالب فیلم‌های این کارگردان نقش بگیرد.


ماشین نیکی کریمی

ماشین نیکی کریمی چیست؟ یکی از پرسش‌هایی که فن‌های این هنرمند می‌پرسند، مدل ماشین این بازیگر است که در این خصوص باید گفت یکی از تصاویری که از ایشان در فضای مجازی منتشر شد، ماشین میلیاردی او است که نخستین بار در مرداد ماه سال 1401 طی یکی از پست‌های اینستاگرامی از ایشان رونمایی شد. این ماشین یکی از لاکچری‌ترین ماشین‌هایی است که تاکنون در ایران وجود دارد و به رنگ نارنجی و زرد آتشی می‌باشد. در این تصویر همچنین بازیگر دیگری به نام امین حیایی نیز وجود دارد که سوار بر ماشین است.


با این حال ایشان بارها در سال‌های اخیر 1399 و 1400، تصاویری از خود در ماشین شخصی‌اش پخش کرده است که در این تصاویر، ماشین او معمولی بوده است. یکی دیگر از حاشیه‌ها در مورد حضور او در ماشین قلعه نویی بوده است که در زمان بازدید از ستاره‌های فوتبال رقم خورد. ماشین قلعه نویی یکی از ماشین‌های لوکسی بود که طبق آنچه بیان شده است، مدل بی ام دبلیو سری 7 از مدل‌های 2016 – 2017 است.


یکی دیگر از موضوعاتی که می‌توان راجع به این هنرمند بیان کرد، علاقه او به موتورسواری است که در تصاویر منتشر شده از ایشان، او با دوستانش به این حرفه می‌پردازند و بنظر می‌رسد به عنوان یکی از فعالیت‌های تفریحی جذاب برای این هنرمند باشد. در ادامه یک نمونه تصویر از ماشین این هنرمند را در اختیار شما قرار می‌دهیم.


نیکی کریمی و همسرش

یکی از مهم‌ترین ابهاماتی که در خصوص این دسته از بازیگران وجود دارند، شناخت همسران آنها است. در این خصوص نیز سوالات بسیار زیادی در خصوص همسر و فرزندان نیکی کریمی بیان می‌شود که در کوتاه‌ترین پاسخ باید گفت ایشان همسر و فرزندی ندارند. چراکه تاکنون ازدواج نکرده‌اند. اما علت ازدواج نکردن نیکی کریمی چیست؟


این هنرمند اکنون 52 سال سن دارد و شاید بتوان گفت از سن ازدواج او بیش از 30 سال می‌گذرد. اما چرا تاکنون ازدواج نکرده است. این موضوع سبب شد تا خبرنگاران در خصوص عدم ازدواج اون سوال کنند و او در پاسخ به آنها پاسخی نداد. تنها چیزی که از ایشان در این خصوص مطرح شد، جمله‌ای با مضمون زیر است: “این نوع سوالات دور از نزاکت هستند”.


همچنین یکی دیگر از شایعاتی که در خصوص این هنرمند مطرح شده است، شایعه ازدواج او با یک فرد تاجر است که به خاطر اختلافات منجر به طلاق و جدایی از وی شد. بعد از آن دیگر ازدواج نکرده است. اون تاکنون ازدواج نکرده اما آنطور که بنظر می‌رسد، تاکنون سرمایه، ماشین و زندگی بسیار خوبی را برپا کرده است و والدین ایشان نیز در لندن و آمریکا زندگی می‌کنند.


فرزندان نیکی کریمی

یکی از ماجراها و شایعاتی که مطرح شد، فرزند دار بودن این هنرمند بود. اما در این خصوص باید گفت ایشان هیچ فرزندی ندارند و با فردی رابطه نداشته است. اما شایعه فرزند دار بودن این هنرمند مربوط به عکسی از او بوده است که در کنار دختری با ظاهری نزدیک به او ثبت شد. اما این دختر چه کسی بوده است؟


در این خصوص باید گفت ایشان دختر خواهرش، نازنین است که او در اینستاگرام نیز عکسی از او منتشر کرده است. همانطور که گفتیم، خانواده ایشان در کشورهای خارجی انگلیس و آمریکا زندگی می‌کنند. اینطور که بنظر می‌رسد، خواهر او با یک فرد خارجی ازدواج کرده است و دختر آنها که شکل و شمایل اروپایی نیز دارد، خواهر زاده این فرد می‌باشد.


عکس نیکی کریمی در ترکیه

همانطور که گفتیم، نیکی کریمی یکی از هنرمندانی است که تاکنون افتخارات بسیار زیادی کسب کرده، سابقه چند ده ساله در بازیگری دارد و به همین خاطر و از انجایی که در جشنواره‌های بین المللی نیز برنده شده است، به کشورهای مختلفی سفر کرده است. یکی از این کشورها، ترکیه می‌باشد. سابقه حضور او در این کشور به سال 1372 باز می‌گردد که در آن موفق شده است تا جایزه بهترین زن را در یک جشنواره خارجی در این کشور بگیرد. این هنرمند در مورد هنر در ترکیه می‌گوید برای سینمای آن همواره احترام قائل بوده و آن را دنبال می‌کند.


جالب است بدانید که او در سال 1400، به عنوان رهبر هیات داوری بخش فیلم‌های سینمایی جشنواره جهانی فیلم “جنایت و مکافات استانبول” در این کشور حضور پیدا کرده بود. او پارسال عکس هایی را در اینستاگرام خود از ترکیه و حال و هوای این کشور در جریان این مسافرت منتشر کرده بود که با واکنش‌ها و شایعات مختلفی همراه بود. در یکی از تصاویر، او با افراد مشهور دیگر از جمله مورات اویورکولاکو، تانسو بیچر و غیره به عنوان داوران جشنواره عکس گرفته است.


نیکی کریمی و امیر قلعه نویی

از جمله شایعات پیرامون این هنرمند، می‌توان به رابطه او با امیر قلعه نویی اشاره کرد که سبب شده تا بسیاری از افراد نسبت به آن اخبار نادرستی مطرح کنند. از جمله این شایعات می‌توان به خبر ازدواج او با این فرد اشاره کرد. امیر قلعه نویی یکی از چهره‌های ورزش ایران است که به عنوان مربی تیم استقلال، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، تیم‌های سپاهان، ذوب آهن و غیره شناخته می‌شود. او تاکنون توانسته است چندین بار تیم‌های مختلف را به قهرمانی برساند و به همین خاطر یک فرد مشهور در ایران می‌باشد.


شایعه ازدواج او با خانم نیکی کریمی اشتباه است. تصاویری که از این دو در ماشین امیر قلعه نویی منتشر شد، مربوط به پروژه‌ای بوده است که این فرد در زمینه فوتبال دنبال می‌کرده و به همین خاطر یک روز را میهمان تیم قلعه نویی بود. در جریان این سفر، عکس‌هایی از ایشان نزد امیر قلعه نویی منتشر شد که مربوط به همان روز می‌باشد و ارتباطی به رابطه خصوصی بین آنها ندارد.


نیکی کریمی و عباس کیارستمی

یکی دیگر از شایعاتی که در مورد نیکی کریمی مطرح شده بود، ازدواج او با عباس کیارستمی و رابطه مخفیانه آنها است. با این حال این مورد نیز اشتباه برداشت شده است. واقعیت ماجرا در این خصوص مربوط به حوزه کاری و سینما بوده است. او در مصاحبه‌ای با پرشین تی وی، رابطه‌ای بین این دو را 12 سال بیان می‌کند. به واسطه همین دوستی است که او دلنوشته‌ای نیز در زمان فوت عباس کیارستمی منتشر کرد.


عباس کیارستمی از جمله کارگردانان و فیلم نامه نویسان مشهور ایرانی است که فعالیت خود را از 52 سال قبل آغاز کرده بود. او علاوه بر کارهای فیلم نامه نویسی، مستند سازی، در بخش‌های عکاسی و موسیقی و چیدمان نیز فعالیت کرده است. این فرد جایزه‌های سینمایی زیادی برنده شده است که از آن جمله می‌توان به نخل جشنواره فیلم کن و 33 دستاورد شخصی دیگر اشاره کرد. در نهایت این هنرمند توانا به دلیل سرطان دستگاه گوارش و عمل‌های متعددی که گذرانده بود، در سال 1395 درگذشت.


نیکی کریمی در آقازاده

این هنرمند در سریال‌های مختلفی بازی کرده است که از آن جمله می‌توان ممنوعه، شام عروسی، دو خواهر، کیمیا و نیز آقازاده اشاره کرد. آقازاده سریالی است که نیکی کریمی در آن به عنوان زنی به نام تینا فضلی راد نقش ایفا کرده است. بازیگران مطرح این سریال شامل امیر آقایی، امین حیایی، امین تارخ، لعیا زنگنه و غیره هستند. این سریال در سبک درام و عاشقانه – اجتماعی ساخته شده است که به سریالی مانند قلب یخی شبیه است. در طول سریال داستان‌های چالشی در سبک‌های اجتماعی و عاشقانه رخ می‌دهند که به موضوعات اقتصادی نیز کشیاده می‌شود.


این مجموعه خانگی دارای 1 فصل و 29 قسمت است که در سال 1399 پایان یافت. از حاشیه‌های این سریال می‌توان به برخی سانسورها و نیز ماجرای ازدواج شخصیتی به نام راضیه اشاره کرد که به صورت صیغه مطرح شده است.


علت ازدواج نکردن نیکی کریمی

همانطور که در متن بالا نیز اشاره کردیم، این هنرمند به دلیل نامشخصی هنوز ازدواج نکرده است و ظاهرا نیز قصد ازدواج ندارد.


آثار هنری نیکی کریمی

از جمله آثار هنری نیکی کریمی در بخش‌های مختلف می‌توان گفت:


سریال‌ها:

سریال زندگی در سال 1374،

سریال سرزمین مادری در سال 1392 در نقش شاپرک،

سریال کیمیا در بخش‌های 1 و 2 در سال 1394 در نقش محبوبه ملکی،

سریال ممنوعه در سال 1397 در نقش پروانه اسد زاده،

سریال آقازاده در سال 1399 در نقش تینا فضلی زاده،

سریال یاغی در سال 1401 در نقش شیما،


تئاتر:

خرده جنایت‌های زن و شوهری در سال 1386 در نقش لیرا

شام با دوستان در سال 1392 در نقش کارن،

عاشقانه‌های ناآرام در سال 1394،

عروس مردگان در سال 1398 در نقش ویکتوریا.


فیلم‌ها:

فیلم وسوسه در سال ۱۳۶۸ در نقش گوهر

فیلم عروس در سال ۱۳۶۹ در نقش مهین ناظری

فیلم ردپای گرگ در سال ۱۳۷۰ در نقش نگین

فیلم سارا در سال ۱۳۷۱ در نقش سارا

فیلم پری در سال ۱۳۷۳ در نقش پری

فیلم جهان‌پهلوان تختی در سال ۱۳۷۳ در نقش همسر کارگردان

فیلم بوی پیراهن یوسف در سال ۱۳۷۴ در نقش شیرین

فیلم سایه به سایه در سال ۱۳۷۴ در نقش گیلا

فیلم برج مینو در سال ۱۳۷۴ در نقش مینو

فیلم روانی در سال ۱۳۷۶ در نقش مریم

فیلم باد و شقایق در سال ۱۳۷۶ در نقش

فیلم سیب سرخ حوا در سال ۱۳۷۷ در نقش ندا

فیلم دو زن در سال ۱۳۷۷ در نقش فرشته

فیلم نسل سوخته در سال ۱۳۷۸ در نقش ستاره

فیلم میکس در سال ۱۳۷۸ در نقش خودش

فیلم دختران انتظار در سال ۱۳۷۸ در نقش روشنک

فیلم بازیگر در سال ۱۳۷۸ در نقش رویا

فیلم ای‌بی‌سی آفریقا در سال ۱۳۷۹ در نقش

فیلم هزاران زن مثل من در سال ۱۳۷۹ در نقش شهرزاد

فیلم نیمه پنهان در سال ۱۳۸۰ در نقش فرشته

فیلم واکنش پنجم در سال ۱۳۸۱ در نقش فرشته

فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید در سال ۱۳۸۱ در نقش یلدا

فیلم باج‌خور در سال ۱۳۸۲ در نقش رعنا

فیلم یک شب در سال ۱۳۸۴ در نقش

فیلم نوک برج در سال ۱۳۸۴ در نقش لیلا

فیلم شام عروسی در سال ۱۳۸۴ در نقش میترا

فیلم ستاره‌ها ۲: ستاره‌است در سال ۱۳۸۴ در نقش فرزانه مشرقی

فیلم چه کسی امیر را کشت؟ در سال ۱۳۸۴ در نقش زیبا

فیلم پرونده هاوانا در سال ۱۳۸۴ در نقش زویا فانی

فیلم بربادرفته در سال ۱۳۸۴ در نقش تهمینه

فیلم سه زن در سال ۱۳۸۵ در نقش مینو

فیلم چند روز بعد در سال ۱۳۸۵ در نقش شهرزاد

فیلم زن‌ها فرشته‌اند در سال ۱۳۸۶ در نقش نازنین

فیلم زن دوم در سال ۱۳۸۶ در نقش مهتاب

فیلم جعبه موسیقی در سال ۱۳۸۶ در نقش مادر علی

فیلم محاکمه در خیابان در سال ۱۳۸۷ در نقش نسیم

فیلم شبانه‌روز در سال ۱۳۸۷ در نقش مرجان

فیلم شیرین در سال ۱۳۸۷ در نقش خودش

فیلم دو خواهر در سال ۱۳۸۷ در نقش مهتاب

فیلم خیابان بیست و چهارم در سال ۱۳۸۷ در نقش روانکاو

فیلم بیداری در سال ۱۳۸۷ در نقش یاسمن

فیلم آقای هفت‌رنگ در سال ۱۳۸۷ در نقش فیروزه

فیلم همبازی در سال ۱۳۸۸ در نقش نغمه

فیلم شکلات داغ در سال ۱۳۸۸ در نقش بانو

فیلم سلام بر عشق در سال ۱۳۸۸ در نقش میترا

فیلم دموکراسی تو روز روشن در سال ۱۳۸۹ در نقش احسانی

فیلم جرم در سال ۱۳۸۹ در نقش عاطفه

فیلم خیابان‌های آرام در سال ۱۳۸۹ در نقش خبرنگار

فیلم در امتداد شهر در سال ۱۳۸۹ در نقش فریبا

فیلم سوت پایان در سال ۱۳۸۹ در نقش سحر

فیلم من همسرش هستم در سال ۱۳۹۰ در نقش شهلا

فیلم تلفن همراه رئیس‌جمهور در سال ۱۳۹۰ در نقش خانم طیبی

فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم در سال ۱۳۹۱ در نقش صفایی

فیلم روزی روزگاری فوتبال در سال ۱۳۹۱ در نقش

فیلم لاله در سال ۱۳۹۲ در نقش

فیلم زندگی جای دیگری است در سال ۱۳۹۲ در نقش شهرزاد

فیلم تمشک در سال ۱۳۹۲ در نقش هما

فیلم مرگ ماهی در سال ۱۳۹۳ در نقش تهمینه

فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در سال ۱۳۹۳ در نقش لیلا

فیلم شیفت شب در سال ۱۳۹۳ در نقش رؤیا

فیلم ربوده‌شده در سال ۱۳۹۴ در نقش مینا

فیلم کمدی انسانی در سال ۱۳۹۵ در نقش

فیلم آذر در سال ۱۳۹۵ در نقش آذر

فیلم شاید عشق نبود در سال ۱۳۹۶ در نقش

فیلم آستیگمات در سال ۱۳۹۶ در نقش معلم

فیلم آتابای در سال ۱۳۹۸ در نقش

فیلم داشتن یا نداشتن در سال ۱۳۹۹ در نقش

فیلم دسته دختران در سال ۱۴۰۰ در نقش یگانه

فیلم تا فردا در سال ۱۴۰۰ در نقش


کشف حجاب نیکی کریمی

تصاویر و حاشیه‌های بسیار زیادی از این هنرمند در مورد عدم رعایت کامل حجاب در خارج از کشور و کشف حجاب مطرح شده است که عبارتند از:

در تصویری از او و مریلا زارعی در فیلم برداری دو زن یا واکنش پنجم، آنها بدون حجاب در حالیکه روسری‌هایشان به شانه افتاده است، عکس گرفتند که تصویر آنها در عموم پخش شد.

یکی دیگر از ماجراهای کشف حجاب او، شرکت در جشنواره ادینبورگ لندن بود که تصاویری از او به صورت بی حجاب منتشر شد.

همچنین ظاهر او در زمان شرکت در جشنواره ابوظبی نیز مورد انتقاد قرار گرفته است. پوشش انتهایی او در این زمان به طور کامل پوشیده نبوده است. از سوی دیگر انتقادهای دیگر برای شرکت او در جشنواره‌ای است که فیلم‌های ضد ایرانی را تبلیغ می‌کند.

بیوگرافی نیکی کریمی: ستاره زن سینمای بعد از انقلاب کیست؟


تعداد بازدید : 50
نوشته شده در تاريخ پنجشنبه 6 بهمن 1401 توسط بهار

ردیاب های آفلاین بدون ارتباط و اتصال به اینترنت کار می کنند و تمام اطلاعات مکانی و موقعیتی خودرو را در حافظه خود ذخیره می کنند .این دستگاه ردیاب با استفاده از ماهواره های جی پی اس اطلاعات مکانی را دریافت میکند اما به دلیل ارتباط نداشتن با اینترنت نمی توانند این اطلاعات را به صورت آنلاین و در لحظه مخابره کنند ولی در پایان سفر این اطلاعات را در حافظه خود ذخیره می کنند و شما می توانید از این اطلاعات استفاده کنید. یکی از کاربردهای بسیار مفید استفاده از این ردیاب ها در خودرو های حمل و نقل عمومی که مسافران زیادی را از یک مکان به جای دیگری حمل می کنند زیرا تعاونی ها و شرکت های مسافربری می توانند به وسیله این دستگاه از زمان حرکت خودرو ، سرعت ماشین در طول مسیر ،مکان هایی که برای استراحت می ایستد و زمان پایان سفر اطلاع پیدا کنند و رانندگان نمی توانند با سرعت بالا نا امن رانندگی کنند و به این وسیله یک سفر راحت امن را برای مسافران خود فراهم کند. با نصب ردیاب خودرو دیگر نگرانی بابت سرقت ماشین نخواهید داشت زیرا در کمتر از یک دقیقه میتوانید ماشین خود را پیدا کنید و در صورتی که از جدیدترین ردیاب خودرو استفاده کنید به راحتی میتوانید ماشین خود را با فرستادن پیامک خاموش کنید.

https://radyabeman.com/gps-tracking-application/


البته بیمه تنها 80 درصد خسارت ماشین و با قیمت کارخانه به شما میدهد. عموما اکثر ردیاب ها دارای درصد خطا می باشند و در برخی مواقع در هنگام ردیابی دچار خطا می شوند. تا به حال برای شما پیش آمده است که حتی با وجود بستن قفل فرمان و پدال باز هم ماشین تان دزدیده شود، در این هنگام تنها دلهره و استرس شما را فرا میگیرد و با مراجعه به کلانتری ها و ثبت شکایت در به در به دنبال ماشین میگردید و در خوش بینانه ترین حالت ممکن است ماشین را پس از اوراق شدن پیدا کنید. برای تهیه جی پی اس خودرو و همینطور نرم افزار آن می توانید به شرکت وایزر مراجعه کنید. باید توجه داشته باشید که سخت افزار یا برنامه نرم افزاری ردیاب خودرو با سیستم ناوبری تفاوت بسیاری دارد؛ همانطور که می دانید، سیستم ناوبری مسیرهای رانندگی و راه های رسیدن به مقصد را برای شما آماده می سازد اما ردیاب ماشین، موقعیت کنونی شما در زمان حال و حاضر را پخش می کند و قابلیت ذخیره سازی مسیرهای پیشین شما را دارا است. شاید برای شما سوال باشد که ردیاب خودرو چیست و ردیاب شخصی چطور کار می کند و نحوه نصب آن چگونه است؟


اگر به دنبال یک ردیاب با قابلیت نصب آسان روی هر وسیلهای هستید که قابلیت شنود نیز داشته باشد، میتوانید ردیاب IR180 را از سایت ایران رهیاب خریداری کنید. مطمئنا اولین کاری که سارقان بعد از دزدیدن خودرو انجام می دهند فرار کردن و دور شدن از محدوده سرق است و یکی دیگر از دلایل مهم در خریداری ردیاب های خودرو این است که اگر خودرو شما توسط سارقین به سرقت رفت شما می توانید با استفاده از ردیاب خود ماشین خود را خاموش کنید تا دزد خودرو شما نتواند از محل قرار گرفتن خودرو شما زیاد دور شود و این کار این امکان را برای شما فراهم می کند که سریع تر سارق خودرو خود را پیدا کرده و خودرو را از دست آنها نجات دهید. در صورتی که خفتگیری در جاده ها انجام شود و گوشی از راننده گرفته شود با شنیدن صدای داخل ماشین میتوانید به موقع اقدام کنید و جان راننده را نجات دهید.  

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/


اگر خودرو شما دارای جی پی اس ماشین باشد در صورت تصادف و یا مفقودی به سرعت توسط جی پی اس ماهواره ای مورد ردیابی قرار می گیرد.از دیگر کاربردهای این ردیاب استفاده در آمبولانس ها و خودروهای آتش نشانی است. این دستگاه کوچک مجهز به تراشه GPS است و از طریق ماهواره های جی پی اس و GPRS اطلاعات و مشخصات دقیق از مکان خودرو به شما میدهد. این دستگاه کوچک و کاربردی قابل نصب روی انواع خودروهای سواری - وانت - كامیونت - كامیون - اتوبوس - مینی بوس -امبولانس-خودورهای ون- لودر - بلدوزر و موتور است. با توجه به قیمت بالای خودرو چه ایرانی و چه خودروهای خارجی و به همان میزان بالا بودن قیمت لوازم جانبی در خودرو ها و بالا بودن میزان سرقت خودرو و لوازم جانبی آن استفاده از ردیاب ماشین می تواند یک روش عاقلانه و مناسب برای جلوگیری از دزدیده شدن خودرو باشد.زیرا ردیاب ها به شما این امکان را می دهند تا در صورت حرکت خودرو و یا باز شدن درب خودرو پیامی به شما ارسال شود و شما در زمان ممکن از سرقت خودرو خود جلوگیری کنید و یا در صورت سرقت در کوتاه ترین زمان مطلع شوید و موقعیت مکانی خودرو خود را پیدا کنید و با در میان گذاشتن با پلیس هرچه سریع تر خودرو را پیدا کنید.

https://radyabeman.com/



تعداد بازدید : 213
نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 28 دی 1401 توسط بهار

ترافیک خارجی به سایت شما می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. یکی از راه ها سفارش خرید گزارش بازاریابی (https://neshoonet.ir/reportage/) است. با خرید گزارش از نشون نت (neshoonet.ir) می توانید یک لینک خارجی معتبر دریافت کنید. در این مقاله اطلاعاتی در این مورد ارائه خواهیم کرد.

به طور کلی مزایای بک لینک را می توان در 3 مورد خلاصه کرد که در ادامه مشاهده می کنید. پس از آن، باید ببینید که سایت چگونه کار می کند. اگر اعتبار دامنه آن سایت بالا باشد و امتیاز اسپم پایین باشد، می توان گفت که سایت در وضعیت خوبی قرار دارد و می توانید بک لینک های قوی از آن خریداری کنید. در این مرحله، می توانید پس از یافتن محتوای کامل، شروع به تولید محتوای بصری کنید. برخلاف تبلیغات که عمدتاً به معرفی و فروش محصولات شرکت می پردازد، محتوا به دنبال ایجاد ارزش و منفعت برای مخاطب است تا اعتماد به برند و محصول را جلب کند. این محتوا نباید همیشه در رسانه های شرکتی مانند وب سایت ها یا صفحات رسانه های اجتماعی پست شود. پس از انجام کارهای مربوط به سئو فنی، تولید محتوای مرتبط و لینک سازی داخلی، شرط لازم برای رقابت در گوگل فراهم شد، حال باید یک شرط مناسب که همان ساختار لینک خارجی است را پیاده سازی کنید.

https://titr-avval.ir/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%A6%D9%85%DB%8C-%D8%AF/

ساخت وب سایت نشونت (neshoonet.ir)

بک لینک های رایگان ایرانی (فارسی) و خارجی زیادی وجود دارد زیرا برای ساخت بک لینک باید از هر دو سایت ایرانی و خارجی استفاده کنید. سئوی داخلی با ایجاد لینک های منظم و مرتبط و سئوی خارجی با گزارش های تبلیغاتی، بک لینک ها و ذکر برند به همراه سایر تبلیغات متنی یا تصویری انجام می شود. مهمترین عامل در ایجاد لینک، محتوای وب سایت شماست. به این ترتیب می توان گفت که رپورتاژ تبلیغاتی استفاده از مقالات تبلیغاتی و نوشتن محتوا (معمولاً محتوای متنی) برای کسب و کارها برای کسب درآمد است. یعنی یک شرکت با پرداخت پول به رسانه های خبری و محتوایی، مقاله، خبر یا گزارش خود را در آنجا منتشر می کند و به نوعی به هدف تبلیغاتی خود می رسد. این هدف می تواند ترکیبی از اهداف ذکر شده در روابط عمومی، برندسازی، جذب سرنخ، فروش یا استفاده از فرصت پیوند برای بهبود سئوی سایت باشد. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در واقع ما مجموعه ارزشمندی از وب سایت ها را داریم که در آنها قالب های بلاگ رایگان برای خدمات وبلاگ نویسی منتخب کشور مانند Mehen Blog، Blogfa، Blog Sky و سایر سرویس های پرطرفدار طراحی و ارائه می کنیم!

چرا تبلیغات گزارش بخریم؟

تا زمانی که پول داشته باشد به او حقوق داده می شود. ارتباطات وجود دارد و آنها مورد توجه قرار می گیرند. ببینید، دلیل اصلی این است که آنها لینک های نوار کناری خود را اصلا حذف نکردند. و به همین منوال ادامه می دهند، از سرمایه گذاری در این راه دست بر نمی دارند. داشتن امتیاز اسپم پایین یکی دیگر از مزایای این سایت برای بک لینک سازی است. از خرید بک لینک در مدت 3 یا 6 ماه خودداری کنید زیرا بک لینک های طبیعی دائمی هستند و هرگز حذف نمی شوند. نتایج شما شما می توانید نام خود را در متن مقاله ذکر کنید و از این صفحه بدون لینک (بدون لینک) اعتبار بگیرید زیرا گوگل رابطه معنایی این صفحه با سایت شما را درک می کند و لازم است در صورت نیاز به صفحه سایت شما لینک داده شود. در آینده یک دوره آموزشی آماده خواهم کرد که در آن به طور کامل این موارد را توضیح خواهم داد، فقط با خواندن این مقاله از همه رسانه های اجتماعی خبر نخواهید داشت.

قیمت خرید رپورتاژ آگهی نمایش داده می شود

اما شما می توانید صادقانه محصولات و خدمات خود را در گزارش آگهی معرفی کنید و مخاطب را کنجکاو کنید تا در مورد آنها بیشتر بداند. اینکه می‌توانید متن خود را در خبرگزاری‌های مختلف منتشر کنید و در رسانه‌های آفلاین نمایش دهید، یکی دیگر از مزایای انتشار محتوا است. برخی از این سایت ها به شما این امکان را می دهند که تعداد زیادی بک لینک با انکر تکست های مختلف در قالب HTML و bbcode ثبت کنید. مرتبط با موضوع شما: مطالب خود را در سایت های مرتبط و همین موضوع منتشر کنید و اگر تعداد کمی بود می توانید در سایت های خبری هم منتشر کنید. شاید کلمه مقاله تبلیغاتی ترجمه بهتری باشد زیرا رپورتاژ (که به صورت رپورتاژ نیز نوشته می شود) به معنای اخبار بیشتر در رسانه است. مزایای دیگر در زیر معرفی شده است. استفاده از محتوا در بازاریابی دیجیتال سالهاست که به دلیل ایجاد ارزش برای مشتری رونق گرفته است. این نوع تبلیغات مشابه تبلیغات همسان (از نظر موضوع و نیاز مخاطبان) است، اما با محتوا و ارزش بیشتر. در این سرویس می توانید تا 50 لینک برای بک لینک دادن مرحله دوم ارائه دهید.


تعداد بازدید : 41
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 آذر 1401 توسط بهار

متخصص زیبایی کیست و درآمد یک متخصص زیبایی چقدر است؟ متخصص زیبایی کیست و درآمد یک متخصص زیبایی چقدر است؟

در این مقاله سعی کردم در مورد زیبایی درمانگر و راه های انجام آن و درآمد این کار با شما صحبت کنم، درمانگر زیبایی یکی از روش های تخصصی مراقبت و زیبایی پوست است. آیا کاربرد دارد و بازار کار آن چگونه کار می کند؟ پس با من باش در این قسمت دقیقا به معرفی کار یک متخصص زیبایی و دوره های آن می پردازم و اگر علاقه مند به یادگیری هستید می توانید این شغل را برای خود انتخاب کنید. آموزش حرفه ای این کار نیز در صفحه دوره های نظافت چرم موجود است. پس از اتمام دوره، صلاحیت شما را تضمین می کنم.

کار متخصص زیبایی بسیار تخصصی است و افرادی که وارد این رشته می شوند باید ابتدا به فکر گرفتن مدرک زیبایی باشند و مدرک معتبری را بگیرند که به راحتی می توانید آن را دریافت کنید. درجه و برای این مشاغل وارد بازار کار شوند.

زیبایی‌شناسان چه کسانی هستند و زیبایی‌شناسان چقدر درآمد دارند؟ برنامه

درمانگر زیبایی چه نوع فردی است؟

شاید بخواهید بدانید که آرایشگر بودن به چه معناست؟ آرایشگر کسی است که به افراد کمک می کند زیبایی پوست از دست رفته را با روش های غیر طبیعی مراقبت از پوست بازیابی کنند. به عبارت دیگر Beauty Trap می تواند به عنوان یک مشاور مراقبت از پوست عمل کند و همچنین می تواند از یک سری درمان های مراقبت از پوست برای رفع مشکلات پوستی مشتری استفاده کند. همچنین به فردی که می تواند مشاوره تخصصی مراقبت از پوست را ارائه دهد و می تواند از روش های مختلف مراقبت از پوست برای درمان پوست همه افراد استفاده کند، به عبارت دیگر به فردی که می تواند مشاوره تخصصی مراقبت از پوست و روش های مختلف مراقبت از پوست را برای درمان ارائه دهد که به آن لوازم آرایشی می گویند. درمانگر البته اگر شرحی که یک فیشالیست است و شغلش چیست را بخوانید و اطلاعات مهمی به دست آورید، اشکالی ندارد.

همچنین بخوانید : لنزهای زیبایی چشم و تاثیر آن بر زیبایی (همه چیز در مورد لنز)

آموزش درمانگر زیبایی چیست؟

اگر می خواهید در این شغل فعال باشید باید قبل از هر چیز یک دوره حرفه ای بگذرانید و توصیه من این است که به دوره آموزش زیبایی بروید و گواهینامه مناسب بگیرید. البته باید بدانید که درمان های زیبایی دارای سرفصل های آموزشی ویژه زیر است:

آموزش آناتومی و ساختار پوست

برای آموزش انواع روش های مشاوره با مشتری

دستورالعمل تمیز کردن سطح و عمق پوست

جوانسازی و رفع مشکلات پوستی مانند چین و چروک

تمرین صورت، تمرین لیفتینگ است

آموزش هورمونی در درمان پیری

آموزش هیدراتاسیون، تغذیه و شفافیت پوست

آموزش درمان آکنه، انواع عیوب پوست و روشن شدن پوست

دوره های درمان پوست خشک و حساس

آموزش مراقبت از ضد چروک و جوانسازی چشم

به مشتری در مورد مراقبت بعد از مراقبت از پوست توصیه کنید

چرا در دوره آموزشی زیبایی درمانگر شرکت کنیم؟

معمولاً استخدام متخصص زیبایی به دلیل اهمیت کار او تنها در صورتی انجام می شود که فرد به صورت حرفه ای آموزش دیده باشد و بتواند خدمات آرایشی حرفه ای و جدید را برای مراجعین انجام دهد. با در نظر گرفتن این موارد می توانید اهمیت درمان های زیبایی را درک کنید. البته باید توجه داشته باشید که همه درمان های زیبایی برای مطالعه مناسب نیستند و باید به سراغ دوره هایی بروید که مدرک مناسب زیبایی درمانی را به شما می دهند.

چگونه می توانید یک درمانگر زیبایی شوید؟

شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که چرا و چگونه متخصص زیبایی شویم؟ به عبارت ساده، چندین راه برای تبدیل شدن به یک متخصص زیبایی وجود دارد و من توصیه می کنم دوره های آموزشی را طی کنید. البته، شما چندین راه مختلف برای تبدیل شدن به یک متخصص زیبایی حرفه ای دارید.

همچنین بخوانید : چه چیزی باعث ایجاد آکنه بعد از اصلاح، اپیلاسیون و لیزر می شود؟

درمانگر زیبایی کیست؟

متخصصان زیبایی و مراقبت از پوست که چندین سال است کار می کنند و مدرک کارشناسی ارشد دارند در واقع متخصص زیبایی نامیده می شوند. برای اینکه یک متخصص زیبایی شوید، باید تحصیلات حرفه ای در زمینه زیبایی شناسی داشته باشید.

درآمد یک درمانگر زیبایی چقدر است؟

مراقبت از پوست با روش های مختلفی انجام می شود و این خدمات معمولاً در سالن های زیبایی بسیار محبوب هستند. یکی از مهم ترین بخش های زیبایی پوست، مراقبت از پوست است. باید بدانید که درآمد درمانگر زیبایی بالا و شغل دائمی است. البته در صورت شرکت در این امر به صورت حرفه ای آموزش دیده و قادر به ارائه خدمات مراقبت از پوست (مشاوره یا غیره) هستید.

مزایای کار به عنوان یک آرایشگر چیست؟

یکی از مزایای تبدیل شدن به یک درمانگر زیبایی، بازار کار پررونق و فرصت های شغلی فراوان در این زمینه کاری است.

حرفه زیبایی درمانی بسیار متنوع است.

در این حرفه شما می توانید انتخاب کنید که کجا کار کنید.

درمانگر زیبایی به افراد این فرصت را می دهد تا به سایر موارد نیز رسیدگی کنند. به این معنا که شما به عنوان یک پزشک در چه رشته ای تخصص دارید. صرف نظر از این، شما می توانید هر ساعتی که بخواهید کار کنید.

محیط های مختلفی برای کار در صنعت زیبایی وجود دارد.

درمانگران زیبایی این توانایی را دارند که حرفه خود را به طور مستقل دنبال کنند

اطلاعات کامل در مورد بازار کار متخصص زیبایی

آیا می خواهید بدانید بازار کار درمانگر زیبایی چگونه است؟ آیا می خواهید بدانید که آیا کارگران مزرعه درآمد خوبی دارند یا خیر؟ ممکن است سوالات مختلفی از این دست در ذهنتان باشد و همانطور که می دانید داشتن پوستی زیبا و شاداب آرزوی هر خانمی است و در نتیجه با بازار کار عظیمی روبرو می شوید.

همچنین ببینید: تست پاکسازی پوست (روش موفقیت در تست های پاکسازی حرفه ای پوست)

برای ورود به رشته زیبایی باید دوره های درمانگر را بگذرانید و گواهینامه آموزشی بگیرید. گام بعدی، اگر شما یک آرایشگر حرفه ای هستید و دوره های آموزشی خود را به پایان رسانده اید، باید به فکر راه اندازی کسب و کار پردرآمد خود باشید. اگر بهترین دوره های درمانگر را در کشور گذرانده باشید، مطمئناً با سرعت بیشتری می توانید وارد بازار کار دائمی و حرفه ای شوید.

خدماتی که بر اساس نیاز مشتریان و متناسب با چهره انسان انجام می شود، صرف نظر از رشته پزشکی، مشابه فعالیت های یک درمانگر زیبایی است.

زیبایی درمانی یک روش مراقبت از پوست است که باعث ایجاد پوستی شاداب و جوان و رفع مشکلات پوستی می شود. حرفه زیبایی درمانی زمانی که به صورت حرفه ای و با خدمات متنوع انجام شود می تواند برای فرد بسیار پردرآمد باشد و به شما توصیه می کنم تنها در صورتی که آموزش های حرفه ای را دیده اید به این حرفه بپردازید.

درمانگر زیبایی کیست و درآمد یک درمانگر زیبایی چقدر است؟



تعداد بازدید : 92
نوشته شده در تاريخ پنجشنبه 12 آبان 1401 توسط بهار

فرزندان نیز علاقه ی زیادی به لوازم التحریر به خصوص لوازم التحریر ست و جذاب دارند، خریدن این ست ها به آن ها حس نشاط می دهد و می تواند انگیزه ی خوبی برای درس خواندن شود، حتی بسیاری از دانش آموزان با تهیه ی لوازم التحریر ست ذوق هنری آن ها تقویت می شود و زیباترین نقاشی ها را طراحی می کنند و همیشه به نبال خوش نویس و زیبا نویسی تکالیف کردن هستند. مسائل ایمنی در خرید لوازم تحریر به خصوص برای پسربچه ها، گام اول است. در اواسط دههی هشتاد برای اولین بار ایدهی فروش لوازمتحریر به صورت آنلاین مطرح شد. مهندسان عمران و معماری نیز برای ترسیم و طراحی نقشه های خود نیاز دارند که از خط کش ها و مداد های مربوط به کار خود استفاده کنند و اکثر آن ها در دفتر کاری خود از لوازم التحریر ست و لاکچری استفاده می کنند .


درست است که بچه ها اغلب خانه هستند و هر روز لوازم مورد نیازشان را با خود به مدرسه نمیبرند اما در گام اول ممکن است زمانهایی برای حملونقل وسایلشان به کیف نیاز داشته باشند و دوم اینکه داشتن یک کوله پشتی خوب و جادار، به نظم دادن به وسایل و جلوگیری از گم شدن آنها جلوگیری کند؛ پس قبل از شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ مطمئن شوید که فرزندتان یک کوله پشتی مناسب داشته باشد. یک برچسب خوب و با دوام به فرزندتون کمک می کنه وسایلش رو جایی گم نکنه. پاککن خوب و با کیفیت نیز یکی از لازمه های هر جامدادی است. در حال حاضر انواع مداد پاککن ساده و فانتزی به بازار عرضه میشود. طرح های فانتزی علاقه پسرها را به نوشتن تکالیفشان بیشتر می کند. مدیر کمپانی پنتل بیشتر تمرکز خود را بر روی تولید لوازم تحریر اداری گذاشت و با نوآوری هایش در این صنعت برندش را به دنیا معرفی کرد. لوازم التحریر یک اسم انبوه است که به مواد نوشتاری تجاری و تحصیلی گفته می شود، از جمله کاغذ بریده شده، پاکت نامه، ابزار نوشتن، کاغذ فرم پیوسته، و سایر لوازم اداری. از نظر شما کدام یک از نرم افزارهای قید شده برترین نرم افزار در این زمینه می باشد؟


اگر به خاطر داشته باشید در قدیم انواع لوازم التحریر فقط به یک خودکار بیک و یک دفتر خط دار ساده محدود می شد اما با گذشت زمان و زیبا سازی تمام کالاها و تمایل دانش آموزان به وسائل جذاب و لاکچری، تولید کنندگان مصمم شدند که برای تولید لوازم التحریر های ست نیز سرمایه گذاری کنند، که خوشبختانه بعد از چند سال موفق شدند با پیشرفت کالاهای مورد نیاز دانش آموزان دنیای جذاب و جدیدی را برای درس خواندن محصلان فراهم نمایند . آنها یکی از تنها انواع لوازم التحریر هستند که می توانید تضمین کنید که مشتریان هر روز از سال از آنها استفاده می کنند یا به آنها نگاه می کنند. اکثر والدین ترجیح میدهند از مدلهای کم حجم و سیمی برای کودکان کم سن و سال استفاده کنند. برای پسر بچه ها بدلیل شیطنت بیشتر مدادهایی با نوک نرم انتخاب های مناسبی هستند. پسرها جامدادی های فلزی ماشین یا جامدادی های پلاستیکی و کشویی را بیشتر می پسندند، هر چند سنگین تر از جامدادی پارچه ای است. از ماژیک های مرغوب استفاده کنید و پسربچه ها را از عواقب گذاشتن ماژیک در دهانشان مطلع کنید.


خودکاری را انتخاب کنید که در داشته باشد و جوهر پس ندهد و باعث خط خطی و کثیف شدن جامدادی نشود. این سبک و اینگونه از لوازم تحریر برای بزرگسالان نیز می تواند هیجان انگیز بوده و آنها را به وجود بیاورد. بهترین فروشگاه برای خرید مداد اتود لوکس و مارک توی تهران کجاست؟ ادمیرال (مداد دنیا فردا): با تاسیس در سال 1388 و تولید انواع مداد پلیمری باکیفیت به سرعت تبدیل به یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم تحریر ایرانی شد. خوش دستی و روان بودن انواع خودکار و ماژیک تاثیر زیادی روی راحتی فرد هنگام نوشتن دارند. اصل اول قبل از خرید هر مدل خودکار و روان نویس تست آن روی کاغذ است. دیگر لوازم مورد نیاز دانش آموزان این پایه نیز عبارتند از: کلاسور و برگه کلاسور، خودکار، دفتر یادداشت، مداد نوکی و نوک اتود، لاک غلط گیر، خط کش، ست هندسه که شامل خط کش و گونیا و نقاله است، برگه یادداشت چسب دار رنگی، هایلایتر، پاک کن، گیره کاغذ، منگنه و سوزن منگنه، ماشین حساب، روان نویس، استامپ، نایلون جلد کتاب، چسب و جا چسبی، قیچی، دیکشنری، ماژیک وایت برد، مداد تراش و لوازم کار. در مقاطع بالاتر استفاده از دفترهای حجیم و یا کلاسور گزینه مناسبی است.


تعداد بازدید : 92
نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 13 مهر 1401 توسط بهار


با توجه به پیشرفت روز افزون علم در شاخه های مهندسی در شاخه های مختلف و با توجه به کمبود آب،پمپ های کارواش صنعتی و خانگی پیشرفت چشمگیری داشته تا جایی که بسیاری از کشورهای صنعتی دنیا دست به تولید این محصولات کارآمد زده اند. کارواش سیار ارزان مربوط به کارواش با آب است. خدمات کارواش در محل جردن یا کارواش سیار در شهرک غرب یا شرق تهران ،همکاران ما در زمان و مکان تعیین شده در کنار شما قرار خواهند گرفت. آیا می دانید چگونه می توان از آن ها برای این کار بهره گرفت؟ طبق تجربه تاریخی نیز دیدهایم که هر فردی توانسته خود را با تغییرات وقف دهد و از امکانات جدید بهره ببرد، موفقیتهای بیشتری داشته و هر فردی که از قافله تغییرات عقب مانده است کم کم به سمت زوال پیش رفته است. شاید گمان می کنید با دیدن فیلم کارواش بخار خودتان دست به کار شوید و کارواش بخار خانگی راه اندازی کنید. شما با دریافت قیمت کاروش بخار سرویسکار میتوانید به پروفایل هر یک از سرویسکاران مراجعه نموده و از نحوه کار و مهارت او در کارواش بخار مطلع شوید سپس درخواست کارواش بخار را با سرویسکاری که می خواهید ثبت نهایی کنید.

پس از ثبت درخواست کارواش بخار، سرویسکاران حاضر در مجموعه برای شما قیمت کارواش بخار سیار خود را ارسال میکنند. و برای کارواش نانو با توجه به ابعاد و نوع خودرو قیمت کارواش نانو در محل متغیر است. منظور از توشویی خودرو همان شستشو و نظافت داخل ماشین در محل است. همه ماهایی که گذرمان به کارواش سنتی و غیره خورده است در لحظه دریافت خودرو با کارگران کارواش مواجهه شده ایم. این اتفاق ربطی به منطقه مکانی ندارد و در همه جا متاسفانه مرسوم شده است که خیلی ناخوشایند است. و تنها هزینه ای که پرداخت میکنید قیمت شستشو ماشین در محل است و حتی هزینه ایاب و ذهاب هم پرداخت نمیکنید. از برخی مدل های شناخته شده مانند اوربیت و آکوا گاردن گرفته تا برخی مدل های متنوع چینی که با قیمت های کمتری به فروش می رسند. در واقع ما نمیگوییم که اصلا آلودگی جذب نمی شود اما میزان دفع آلودگی و گرد و غبار ها کاملا قابل مشاهده است نسبت به شستشوی معمولی با آب و مواد شوینده ی معمولی! و مشاهده هدر رفتن آب در شستشوی ماشین برای اکثر ماها سخت و غیر قابل تحمل است.

آنها برای پمپاژ مایعات حاوی ذرات جامد و برای پمپاژ مواد شیمیایی گران ، سمی یا خورنده مفید هستند که نشت از طریق بسته بندی قابل تحمل نیست. پس از خشک کردن ماده ، ممکن است آب “نرم و بدون لکه” آب نرم وجود داشته باشد ، که از نمکهایی که به طور معمول موجود هستند ، فیلتر شده و از طریق غشاهای نیمه نفوذ پذیر ارسال می شود تا آب بسیار تمیز تولید کند که لکه ها باقی نماند. همه ماها از سواری با ماشین تمیز لذت میبریم اما در اکثر مواقع ماشین هایمان پر از گرد و غبار و انواع و اقسام آلودگیهاست. محیط داخل اتومبیل چون در ارتباط مستقیم با سرنشینان است باید به دقت و در فواصل زمانی کوتاه تمیز شود. شرکت اینترپمپ با طراحی و ساخت پمپ های کارواش کوچک تر، کاربری آسانتر، راحت تر و کم صداتر کاملا متحول کرد. پمپ های جابجایی مثبت ، که برای هر چرخه کار ، حجم معینی را بالا می برند ، می توانند به دو کلاس اصلی ، متقابل و دوار تقسیم شوند. بیشتر تایمرهای عرضه شده در وبسایت زهکش دارای نشانگر هشدار برای رو به اتمام بودن باطری ها هستند.دقت نمایید که قبل از نصب تایمر روی شیر آب خود باطری ها را در محفظه آن ها قرار دهید و نه بعد از نصب روی شیر.

پمپ برتولینی 500 بار 30 لیتر مدل RX3050 از سری پمپ های پیستونی برند برتولینی ایتالیا است.

میتوانید با توجه به برنامه آبیاریتان فرکانس را بین ۶ ساعت تا یکهفته قرار دهید . با بهترین کیفیت کارواش بخار و کارواش نانو بخار مورد نیاز خود را در "خدمت از ما" دریافت نمایید. تجهیزات کارواش بخار یک دستگاه بخار است که از 8 تا 12 لبتر آب را در خود حمل میکند و امکان موتور شویی ماشین و توشویی را فراهم میکند. تجهیزات کارواش صنعتی - هرگز از استفاده دسته لانس های معمولا در کارواش های فشار بالا پرهیز نمایید تا موراد ایمنی رعایت گردد و خطری در موقع استفاده از دستگاه به وجود نماید. جاروبرقی صنعتی مناسب جهت استفاده در کارواش در مدل های دو موتور و سه موتور می باشد . ما در شرکت فیدار کلین، طیف وسیع و گسترده ای را از تجهیزات و لوازم های جانبی مخصوص دستگاه های کارواش صنعتی به شما عزیزان ارائه می کنیم. به زبان ساده تر زمانی که می خواهیم جریان سیالات را به طور خودکار کنترل کنیم از شیر برقی آبیاری استفاده می کنیم.


تعداد بازدید : 226
نوشته شده در تاريخ شنبه 27 فروردين 1401 توسط بهار
صفحات وبلاگ
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : Tem98.Ir| قدرت گرفته از بلاگ یو
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]