خبر

هانتر آبپاش روتیتور MP Rotator چندین جریان چرخشی آب با سرعت کم از خود ساطع می کند، که آب کمتری مصرف کند. همان طور که در بالا هم به آن اشاره شد زمانی از این سیستم استفاده می شود که بخواهیم میزان آب بسیار کمی استفاده کنیم و از طرفی هم بخواهیم عملیات مربوط به نظافت و شست و شو را سرعت بخشیم. در سال 1963 نخستین کارواش دروازه ای دستی عمل کننده با فشار ایستوبال تولید گردید. در برخی موارد ، با ایجاد کانال پلاستیکی هوای گرم بر روی سطح سالن و یا بالای سر پرنده ، اقدام به تولید رطوبت می کردند. موتورهای که در کارواشهای خانگی مورد استفاده قرار میگیرند به دو صورت ذغالی و دینامی هستند. کارواشهای لوکس ارزانقیمتتر از این کم نیستند. این دستگاه در صنایع مختلف و در بخش های زیادی از زندگی ما کاربرد دارد. اینترپمپ در حال حاضر بزرگترین سازنده ی پمپ های کارواش فشار قوی می باشد. در کارواش های نیمه صنعتی و صنعتی از انواع مدلهای پمپ پیستونی استفاده میشود. لوازم مورد استفاده در کارواش. برای راه اندازی کارواش چه لوازمی مورد نیاز است؟

مقدمات راه اندازی کارواش سنتی و تجهیزات لوازم مورد نیاز. که با توجه به نیاز کاربرد و همچنین سختی آلودگی مورد استفاده قرار می گیرد. تجهیزات نام برده شده علاوه بر توانایی کارکرد به منظور یک کارواش حرفه ای می تواند به منظور استفاده امشاع در مجتمع های تجاری و یا مسکونی نیز مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه اطلاعات سری WML ارائه شده است. کارواش سنتی مرکزی است که باید در آن یک سری لوازم کاری موجود باشد تا بتوان با استفاده از آنها کار شست و شوی خودروها را انجام داد. کارواش بخار یک روش جدید برای تمیزکاری و شستشوی ماشین ها و خودروها است که علاوه بر کاهش بسیار چشمگیر در مصرف آب سبب ایجاد توامندی های جدید در امور کارواش نیز شده است لذا آشنایی با نکاتی درباره ی تجهیزات کارواش بخار حائز اهمیت است. طبیعی است که اگر هم محوری در پمپ ، موتور و شاسی رعایت نشود، پمپ بازدهی مورد نظر و مناسب را نخواهد داشت. پمپ کارواش صنعتی مدل lw3016s با فشار 110 بار با دبی خروجی 11/2 لیتر در دقیقه و و صنعتی است که به طور معمول از پمپ 100 بار ، پمپ 150 بار و پمپ 200 بار کارواش استفاده می شود.

خرید تجهیزات کارواش ها انواع تجهیزات مورد نیاز در کارواش. تجهیزات مورد نیاز در کارواش ها. اخذ ویزای کار انگلیس، مهاجرت کاری انگلستان، شرایط ویزای کار انگلیس (Tier 2 visa)، ویزای کار از طریق پیشنهاد کاری در انگلستان، مدارک مورد نیاز اخذ ویزای انگلیس. امکان برنامه ریزی در این دستگاه از 1 ثانیه تا 24 ساعت متغیر و قابل تنظیم است. البته نازل های سوزنی با زاویه صفر درجه نیز در دسترس هستند که کاربرد های تخصصی خود را دارند. این پمپ ها را می توان به صورت طبقاتی روی همدیگر سوار کرد تا قدرت پمپاژ آب بالاتر و ارتفاعی که آب به آن صعود میکند را افزایش داد. یک نمونه از این دستگاه که توسط ایران پمپ عرضه شده است. انتخاب شعاع پاشش بیشتر از این مقدار باعث جریان یافتن آب روی خاک و رواناب شده و شعاع پاشش کمتر از 15 متر هم باعث غیر یکنواختی و عدم آبیاری کافی به گیاهان می شود. ارتفاع ابپاش در حالت کلی 28 سانتی متر و ارتفاع بیرون آمده آن 8 سانتی متر است. دستگاه تصفیه هوا وین ایر مدل ap1101 ، هوا را در چهار مرحله تصفیه میکند.

توضیحات. دستگاه تصفیه هوا وین ایر مدل ap1101. تجهیزات مورد نیاز در کارواش ها شامل تمامی ابزارها و دستگاه هایی است که برای شستشوی یک خودرو مورد استفاده قرار گیرد و به نوع کارواش بستگی که به صورت دستی و یا اتوماتیک باشد.هر کارواش بسته به نوع و مدل خود نیازمند مواد شوینده کارواشی مخصوص می باشد. شلنگ کارواش: شلنگ کارواش در افزایش راندمان و آبدهی دستگاه تاثیر عمده ای دارد. قطر کوچک شده و کاور پلاستیکی آن به گونه ای است که برای پیست های اسب سواری، زمین فوتبال، زمین های چمن، مکان های ورزشی و پارک ها گزینه مناسبی است. در هنگام استفاده از کارواش بخار استفاده از نازل (گان) مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این زمان تجهیزات متفاوتی نیز برای گاراژها و کارگاهها تولید میشدند. ژنراتور استامفورد انگلستان توان 530 کاوا جز محصولات شرکت استامفورد انگلستان از اولین تولید کننده های ژنراتور با قدرت 10 الی 300 کاوا است. از سوی دیگر کارواش صنعتی های آب سرد با توانایی پاشش اب حداکثر تا دمای 60 درجه ، در شستشوی اتومبیل ها ، نمای ساختمان ها و فضا های داخلی و تاسیسات کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما نیز به توجه به کارکرد و مزایای استفاده از این سیستم به دنبال خرید یکی از بهترین و باکیفیت ترین این محصول هستید می توانید از همین وب سایت پیش روی خود یکی از بهترین و بی نظیرترین آن ر با توجه به مشخصات فنی آن انتخاب نموده و در سبد خرید خودتان قرار دهید.

منبع: مه پاش


تعداد بازدید : 67
نوشته شده در تاريخ يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 توسط بهار
صفحات وبلاگ
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : Tem98.Ir| قدرت گرفته از بلاگ یو
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]