خبر

ردیاب های آفلاین بدون ارتباط و اتصال به اینترنت کار می کنند و تمام اطلاعات مکانی و موقعیتی خودرو را در حافظه خود ذخیره می کنند .این دستگاه ردیاب با استفاده از ماهواره های جی پی اس اطلاعات مکانی را دریافت میکند اما به دلیل ارتباط نداشتن با اینترنت نمی توانند این اطلاعات را به صورت آنلاین و در لحظه مخابره کنند ولی در پایان سفر این اطلاعات را در حافظه خود ذخیره می کنند و شما می توانید از این اطلاعات استفاده کنید. یکی از کاربردهای بسیار مفید استفاده از این ردیاب ها در خودرو های حمل و نقل عمومی که مسافران زیادی را از یک مکان به جای دیگری حمل می کنند زیرا تعاونی ها و شرکت های مسافربری می توانند به وسیله این دستگاه از زمان حرکت خودرو ، سرعت ماشین در طول مسیر ،مکان هایی که برای استراحت می ایستد و زمان پایان سفر اطلاع پیدا کنند و رانندگان نمی توانند با سرعت بالا نا امن رانندگی کنند و به این وسیله یک سفر راحت امن را برای مسافران خود فراهم کند. با نصب ردیاب خودرو دیگر نگرانی بابت سرقت ماشین نخواهید داشت زیرا در کمتر از یک دقیقه میتوانید ماشین خود را پیدا کنید و در صورتی که از جدیدترین ردیاب خودرو استفاده کنید به راحتی میتوانید ماشین خود را با فرستادن پیامک خاموش کنید.

https://radyabeman.com/gps-tracking-application/


البته بیمه تنها 80 درصد خسارت ماشین و با قیمت کارخانه به شما میدهد. عموما اکثر ردیاب ها دارای درصد خطا می باشند و در برخی مواقع در هنگام ردیابی دچار خطا می شوند. تا به حال برای شما پیش آمده است که حتی با وجود بستن قفل فرمان و پدال باز هم ماشین تان دزدیده شود، در این هنگام تنها دلهره و استرس شما را فرا میگیرد و با مراجعه به کلانتری ها و ثبت شکایت در به در به دنبال ماشین میگردید و در خوش بینانه ترین حالت ممکن است ماشین را پس از اوراق شدن پیدا کنید. برای تهیه جی پی اس خودرو و همینطور نرم افزار آن می توانید به شرکت وایزر مراجعه کنید. باید توجه داشته باشید که سخت افزار یا برنامه نرم افزاری ردیاب خودرو با سیستم ناوبری تفاوت بسیاری دارد؛ همانطور که می دانید، سیستم ناوبری مسیرهای رانندگی و راه های رسیدن به مقصد را برای شما آماده می سازد اما ردیاب ماشین، موقعیت کنونی شما در زمان حال و حاضر را پخش می کند و قابلیت ذخیره سازی مسیرهای پیشین شما را دارا است. شاید برای شما سوال باشد که ردیاب خودرو چیست و ردیاب شخصی چطور کار می کند و نحوه نصب آن چگونه است؟


اگر به دنبال یک ردیاب با قابلیت نصب آسان روی هر وسیلهای هستید که قابلیت شنود نیز داشته باشد، میتوانید ردیاب IR180 را از سایت ایران رهیاب خریداری کنید. مطمئنا اولین کاری که سارقان بعد از دزدیدن خودرو انجام می دهند فرار کردن و دور شدن از محدوده سرق است و یکی دیگر از دلایل مهم در خریداری ردیاب های خودرو این است که اگر خودرو شما توسط سارقین به سرقت رفت شما می توانید با استفاده از ردیاب خود ماشین خود را خاموش کنید تا دزد خودرو شما نتواند از محل قرار گرفتن خودرو شما زیاد دور شود و این کار این امکان را برای شما فراهم می کند که سریع تر سارق خودرو خود را پیدا کرده و خودرو را از دست آنها نجات دهید. در صورتی که خفتگیری در جاده ها انجام شود و گوشی از راننده گرفته شود با شنیدن صدای داخل ماشین میتوانید به موقع اقدام کنید و جان راننده را نجات دهید.  

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/


اگر خودرو شما دارای جی پی اس ماشین باشد در صورت تصادف و یا مفقودی به سرعت توسط جی پی اس ماهواره ای مورد ردیابی قرار می گیرد.از دیگر کاربردهای این ردیاب استفاده در آمبولانس ها و خودروهای آتش نشانی است. این دستگاه کوچک مجهز به تراشه GPS است و از طریق ماهواره های جی پی اس و GPRS اطلاعات و مشخصات دقیق از مکان خودرو به شما میدهد. این دستگاه کوچک و کاربردی قابل نصب روی انواع خودروهای سواری - وانت - كامیونت - كامیون - اتوبوس - مینی بوس -امبولانس-خودورهای ون- لودر - بلدوزر و موتور است. با توجه به قیمت بالای خودرو چه ایرانی و چه خودروهای خارجی و به همان میزان بالا بودن قیمت لوازم جانبی در خودرو ها و بالا بودن میزان سرقت خودرو و لوازم جانبی آن استفاده از ردیاب ماشین می تواند یک روش عاقلانه و مناسب برای جلوگیری از دزدیده شدن خودرو باشد.زیرا ردیاب ها به شما این امکان را می دهند تا در صورت حرکت خودرو و یا باز شدن درب خودرو پیامی به شما ارسال شود و شما در زمان ممکن از سرقت خودرو خود جلوگیری کنید و یا در صورت سرقت در کوتاه ترین زمان مطلع شوید و موقعیت مکانی خودرو خود را پیدا کنید و با در میان گذاشتن با پلیس هرچه سریع تر خودرو را پیدا کنید.

https://radyabeman.com/



تعداد بازدید : 248
نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 28 دی 1401 توسط بهار
صفحات وبلاگ
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : Tem98.Ir| قدرت گرفته از بلاگ یو
ساخت وبلاگ جدید رایگان خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]